"Ska jag ringa imorgon?"

Jag bryr mig inte ett skit om du ringer mig eller inte. Varför börja bry sig nu?
Är det nu du fattar hur illa det här är? 5 veckor senare. Jag blir så jävla trött på det här, det känns så falskt att du helt plötsligt bryr dig.
Blir du förvånad över att jag blir arg? Klart jag blir arg, det du har gjort är inte nåt man förlåter så jävla lätt. Speciellt inte när situationen är som det är nu.
Du har utsatt mig för något och kan inte ens bry dig om de. Inte förns det går överstyr för din del, när ditt liv kan förstöras.
Och när du frågar mig vad jag vill att du ska göra... Jag vill att du ska vrida tillbaka tiden och börja bry dig.
Tur att jag har en vän som lyssnar och säger hur rätt jag har, han har stöttat mig mer än vad du någonsin har gjort.
Förlåt att jag säger det, men det är sant.

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

men gumman vad är det som hänt =(?

2008-07-04 @ 18:36:38
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0