Kvällsmys

Sådär, nu är jag tillbaka här. Jag och mamma åkte som sagt och handlade inför imorgon. Massa gott blev det!
När vi kom hem så pysslade vi lite här hemma (Jag sov) sen efter ett tag kom lilla Jimmy över. Konstigt tyckte jag eftersom syrran inte ens är hemma. Men han kom för att visa sin bil för pappa.
Har pappa fått den son han alltid har längtat efter? Haha, nej då. Nu ska vi inte tänka så.
Efter ett litet besök från Jimmy så blev det middag och efter det har jag bara slappat i min säng och svarat på lite kommentarer :)
Nu ska jag gå ner och göra ett par mackor till mig själv och en kopp te innan jag kryper ner i min säng igen.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: jayne

Det är nog bra att få lite distans till det som hänt. Själv har jag blivit stärkt i mina drömmar... att bli speciallärare.

Jag har alltid velat jobba med och för elever som har det tufft i skolan. (min skolgång var icke så lätt). Nu har jag min lärarexamen...och DET var det ingen som trodde när jag gick i grundskolan.

Nästa mål..i sikte..men... det blir när det blir.

Man ska ha drömmar och mål... men sen måste man låta det ta tid.



Ja... du....son han velat ha... kanske min sons flickvän blir den dotter jag ville ha...???(men jag älskar mina söner fast de är pojkar...hi hi hi)

2008-07-10 @ 20:37:17
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe, aah dåe :) Men har jag ont i fötterna så ger han mig fotmassage, man måste ju ge lite tbx :)

Det låter så mysigt när man säger att man ska ta en kopp te, vet inte vrf, haha kom å tänka på de när jag läste ditt inlägg ;)

2008-07-10 @ 21:00:03
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Jonna

åh, ja är så glad. kan knappt vänta:)

2008-07-10 @ 21:22:36
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0