Knashund!

Pappa kikade in och sa att jag skulle ta ut hundarna så vi kunde ta bågen till täby så skulle jag jobba på eftermiddagen.
Vem tackar inte nej till det? Så jag gick ut med hundarna, ner till kanalen och gick där. Vi kastade pinnar och så, jättekul tills den lilla olydiga saken fick spår efter en stackars utter som hon förbrilt jagade. Som tur är så badar hon inte så uttern klarade sig.
Arg som ett bi va jag på henne för hon inte lyssnade, men det brydde inte hon sig om. Hon struttade vidare lika glad som alltid.

Nu ska jag utrusta mig med mammas MC-ställ och sedan leka bikerbrutta. I love it!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: PerNilla

Heej. Jodå det är bra här med.

Planer för helgen då? Kram

2008-07-18 @ 11:47:05
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Elin ♥

Åka MC? :P har jag inte vågat än, trots att pojken har en, hehe.

2008-07-18 @ 12:27:08
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0