I love my postman

Posten kom och då tittade jag ut och såg ingen annan än Matilda, söta lilla Ottis som jag ropade på och uppbehöll henne från jobbet ett tag och snackade lite skit.
Förra sommaren delade hon också ut våran post och då blev det lite skitsnack då och då. Kul att se henne igen eftersom det var några veckor sen. Lyckas alltid stöta på henne lite överallt. :)

Nu ska jag ta och duscha innan jag sticker ner till UM och hämtar ut ett nytt recept på p-piller. Första gången ni har fått såna saftiga detaljer ;)

Snackade med min moster på förmiddagen nu också och vi ska åka ut till landet nån dag och vara där ett par dagar. Jag behöver får lite semester. Då ska jag bara sola på våran brygga och bada! Och umgås med moster min :)


Foto: Jag Redigering: Fi


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Julia

Hej!

Skulle du vilja hjälpa mig med en fråga jag ställer till alla.

Håller på med en överaskning som gynnar alla om den funkar.

Så du kanske kan hjälpa mig med att svara på frågan vart bor du?

http://jsomijulia.blogg.se/2008/july/hjalp-mig-med-hemligheten.html

2008-07-22 @ 14:53:22
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0