Hundpromenad

  
Troja och hennes kanske lite för stora pinne

Efter en promenad på 45 minuter i regnet kommer jag och hundarna hem dyngsura och trötta.
Vi lekte som tre 5åringar och kastade pinnar och brottades i regnet. Härligt var det, det var nämligen ett år sen vi gjorde nåt sånt. Jag ska försöka ta ut dom och leka varje dag, kommer kanske inte funka men jag ska försöka.
Mina bebisar. Jag känner mig glad och jag har ny energi, en kväll med mina solstrålar är nåt jag behöver efter min dag.

När jag sitter och väntar på att ugnen ska bli varm för att jag ska laga lunch ser jag att det börjar regna... Massa svordomar och jag sätter på mig pappas rengjacka över mitt linne och shorts och ett par flipflops. Grannarna måste tro att jag var en blottare eftersom regnjackan täckte shortens.
Anledningen till varför jag sprang ut? Papppåsen där allt ogräs är i går sönder av vatten, påsen stod utomhus. Som tur va så hann det inte regna så mycket och jag hade ställt den lite under ett träd, så det blev inga störra skador.

Nu ska jag lägga mig med min mage som är full av tacos och värma mig.


Det blev en regnbåge till slut. :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Vad fina bilder.

Puss

2008-07-17 @ 21:15:49
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Elin

gölligt !

2008-07-17 @ 21:57:35
URL: http://thereign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0