Hemkomna!

Vi kom hem för några timmar sen, satte oss på framsidan och åt lite annanas.
Så kom min kära storasyster hem från Rättvik, med en stackars liten som hade spenderat sista 36 timmarna på sjukhus. Det går vilt till där uppe.

Allt känns fortfarande jobbigt, på fredag är det 2 månader sen det hände. 2 månader och jag kan fortfarande inte leva som jag vill. Det är inte acceptabelt, inte någonstans. Det som är ännu mindre acceptabelt är hur du hanterar det här.
Du har ingen jävla aning om hur svårt det här är, jag kan inte fungera normalt och det är på grund av dig!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Dress Like a Princess

Kanon ju!! NU får vi hålla tummarna för att vår favorit-jonna tar hem det här! :) och vet vem, kanske vinner du också ett par :)

2008-07-30 @ 19:45:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Jaa klart att du får!! Uppmuntra så många du kan :)

2008-07-30 @ 20:01:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0