Good morning sunshine

Blev väckt innan 9 av att pappa står och kapar häcken med nån klippare som låter, när han slutar somnar jag om. 30 minuter senare börjar han och syster ropa till varandra. Då fick jag gå upp. Äh, jag måste ändå upp och jobba.

Syster har sin första jobbintervju idag, håller alla tummar jag kan för henne! Hon och mamma åkte nyss till den salongen hon ska till. Mamma ska med som modell, syster behövde visa sina skills för dom också :)

Nu ska jag försöka äta frukost och jobba klart.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Elin ♥

Hehe jag vakna också runt 9 :P skönt att kunna sova ut lite! :) Jaha, jobb som väntar idag? trist!

2008-07-18 @ 12:24:55
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0