Fredag

Som mamma säger (eller egentligen är det J som började med de) så är det glädjens dag idag. Fredag!
Jag vet inte riktigt om idag kommer vara en glädjedag för mig, men nästa fredag kommer det vara glädje!

Jag har vart ute och jobbat ett tag, ska jobba lite till men sen tror jag att jag stupar för dagen. Lägger mig i grannens barnpool och sover. Skulle inte sitta fel just nu. Värmen är olidlig och ännu värre när du gör kroppsarbete.
Jag spenderade min kväll igår med att prata i telefon och kolla på SATC.

Nu känner jag mest ilska över vad som hände igår. Jag är inte lika ledsen utan mest arg och besviken på allt som brister. Jag skulle gärna vilja berätta det här för er. Men för att visa respekt mot alla det här rör, inte minst mig själv, så kommer det här förbli privat. Ett bra tag i alla fall.

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0