Dag 1 (Fredag)

Tar det dagvis med bilder och så för att det ska bli rätt :)

   

Jag och moster A åkte till Dalarö där vi åt en skagenmacka innan vi tog båten. Superbra resturang/café! Saffron fick följa med in och dom kom med vatten, godis och ben till henne och klappade henne en massa. Riktigt bra bemötande mot hundar! Dit går jag gärna igen när jag är i Dalarö!
När vi kom fram snackade vi lite skit innan vi fixade i ordning ost och kex som vi åt medans vi snackade, det va skönt att få veta att jag har all rätt i världen att vara ledsen över vad som har hänt.
Sen blev det sängen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Ida Björck

hoppas att du har haft en bra dag :)

2008-07-27 @ 20:29:56
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Tobias

Den tredje bilden var verkligen underbar!

2008-07-27 @ 21:25:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0