Äventyr

Det va meningen att jag bara skulle ta en fika med mamsen, men syrrans två kompisar fick också fika så drog vi iväg till Globen för att hälsa på folket där. Sen blev det pizza och skitsnack på en av våra 17 pizzerior innan vi sedan åkte vidare till McDonalds för kaffe, mellanlandade i centrum ett tag också.

   
Söta lilla Dolly fick vara med överallt, även på pizzerian och äta lite mat. Hon parkerade sig på en stol bredvid Globen och satt där nöjd med pizzarester.
Sen tog hon och jag en lite promenad runt pizzerian. Självklart lyckas hon charma dom som jobbade där ;)

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej :) jag sitter hos min pojkvän!

2008-07-06 @ 22:33:09
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Melina

fina bilder.

2008-07-07 @ 08:36:04
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0