2004-2009

För fyra år sedan:
Var jag 12 och skulle precis börja Bergaskolans kulturklass, var glad eftersom jag skulle få gå med mina kompisar

För två år sedan:
Var jag 14 och höll på med teater, det var också då jag va "på g" med någon för första gången. Han var 4 år äldre

För ett år sedan:
Kom jag precis hem från en vecka i London, en av dom underbaraste ställen på jorden!

För tre månader sedan:
Hade jag mitt första förhållande och det var slutspurt i nian, då längtade jag efter ett välbehövt lov och sedan en höst med Rebecca :)

Igår:
Spelade hela familjen minigolf och sedan kom hemska nyheter.

Imorgon:
Ska jag packa och sedan handla med moster innan vi åker ut till landet där andra moster redan är.

Om ett år:
Övningskör jag, ska börja andra ring på hotell- och resturanglinjen med mina underbara (I hope so) klasskamrater, solar och badar med mina vänner och lever livet!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Godmorgon stumpan.

Det kom nåt emellan så jag han aldrig säga nånt om bakning och dp blev klockan såååå mycket.

Sömntuta!

2008-07-25 @ 09:09:35
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: linda

åh, jag blir ju allt lite avis! haha. ha en toppen helg med dina mostrar då! :)

2008-07-25 @ 09:44:18
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0