...

När sorgen nästan bryter dig.
När allt känns hopplöst och trist.
Försök då minnas det du fått och inte det du mist.

Sjukt fint citat som verkligen stämmer, det är svårt att ta farväl. Men allting händer av en anledning.
Livet är hårt och orättvist, men det som inte dödar oss gör oss bara starkare.
Det är bara trist att det är någon man litar på och tycker om försvinner ur ens liv.
Lite nere nu, men bloggen är ju ens dagbok så jag måste få skriva av mig lite.

Vill inte nämna vem det är, känns inte så speciellt nödvändigt eftersom det kan bli bättre.
Men det är bara trist att det blev så här. Jag fick känslor som tydligen inte är besvarade, vilket är jävligt synd för det jag kände med honom har jag aldrig känt. Det hemska va att jag intalade mig att det skulle bli bättre, när det bara blev värre... Men känslor är inget man kan styra över.

Hoppas bara känslorna hos dig finns kvar. Mina känslor finns kvar.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0