Torsdag

Det brann igår (Inte hemma hos oss) så internet och TV va borta hela eftermiddagen och kvällen.

Igår hade vi julbord i skolan. Det va kul! Även om jag bara satt och öppnade flaskor fick man en försmak på hur det kommer bli sen när vi har gäster varje vecka. Det gick bra och alla var nöjda. Mamma, pappa och farfar va uppe och åt :)

Idag gjorde jag sista delen på nationella så nu är jag klar med matte A. Yeay! Nästa termin tänkte jag läsa matte B.
Nu har jag helg, såå skönt! Våran kökslektion blev inställd för treorna har julbord och Lotta, våran livsmedelskunskapslärare, tyckte att vi kunde ta igen hennes lektion nån annan dag.

Nu ska jag fortsätta vara social med min pappa :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Josephine

Förstod det, ser inte så roligt ut att hoppa runt på dom där :/ Men det är bara att jaga bort oss tre:or om vi sätter oss längst fram på runöbussen :)



Har faktiskt inte sett något ni gjort än men det är säkert bra, alla är nybörjare ibörjan :) Jag tycker du ska övertala Kenneth att låta er göra mat till oss, vi har nämnligen både i ettan och tvåan lagat mat till dom äldre, en tradition jag verkligen tycker ni ska följa ;D

2008-12-11 @ 19:57:08
URL: http://parbete.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Nej men gud det är inget att tacka för :) Jag har läst lite i din blogg nu och såg det där inlägget om att ingen i din klass hjälpte dig och jag blir väldigt irriterad. Tycker verkligen det är klent och oförskämt att inte hjälpa människor som är skadade. Finns några i din klass man höjer ögonbrynen åt faktiskt. Men du behöver inte vara rädd att fråga mig om du vill ha hjälp med något :)



Jo men det är faktiskt väldigt kul att göra det. Vi fick göra det andra dagen i ettan så man kände sig rätt vilsen, men det hjälper om man har en snäll 3:a att laga till och vi är faktiskt snälla av oss :)

2008-12-11 @ 20:47:37
URL: http://parbete.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Jag förstår det. Dom förstår väl själva hur det känns sen när dom gör illa sig. Bra att Kenneth snackade med dom så får vi hoppas att dom skärper sig. Annars skulle jag inte ha något emot att läxa upp några av dom :) Är hon den platinablonda en av dom som inte hjälper dig för hon ser ut som en såndär tvättäkta fjortis som jag skulle kunna säga ett och ett annat ord till :)



Ja det var jag. Jag satt i min egna lilla värld som man lätt gör så tidigt på morgonen så fick en liten chock av att någon pratade med mig men var absolut inte rädd för att fråga. Jag är lite med på noterna så flyttar mig nog innan du ens hinner fråga men jag vet nog ingen i min klass som inte skulle förstå att du behöver platsen, det är bara att säga åt oss så flyttar vi oss som sagt :)



Jo jag tycker också det är tråkigt. Fast så har det nog alltid varit. Vi blandas inte så mycket. Nu i trean lagar vi inte så mycket mat heller :) Trist!

2008-12-11 @ 21:13:17
URL: http://parbete.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Jaha, jag är inte riktigt hundra på dina klasskamrater då jag aldrig ser er men hon har alltid slagit mig som en vad-ska-man-säga.. Som en fjortis. Därför jag frågade. Men tur för henne att hon hjälper dig då :) Hoppas dom fixar till ditt ben riktigt bra då så du kan springa runt normalt igen. Antar att du inte riktigt kan vara med i köket som läget ser ut nu.



Självklart. Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att vi gärna flyttar på oss och hjälper :)



Ja absolut :)

2008-12-11 @ 21:40:12
URL: http://parbete.webblogg.se/
Postat av: Tobias

lyllos oss :D

2008-12-11 @ 23:35:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0