Stark

Säg inte till mig att jag inte klarar det här, för det gör jag. Jag klarar allt jag vill.
Jag visar alla som har tvivlat på min styrka att jag kan, jag kan stå på egna ben. Jag kan gå utan stöd. Men bakom varje steg ligger mycket slit och mycket smärta.
Nu går jag rakryggad och stolt fram, ingen kommer veta vad jag har gått igenom. Jag vet, och det gör mig bara starkare.

Jag sa att jag ska gå utan kryckor när skolan börjar igen, sen blev det när det nya året börjar.
Det är slutet av året och jag går.

Ingenting är omöjligt!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Bra där, på dom bara.Själv käkar jag gärna medicin som man mår lite illa av för då käkar jag inte så mycket,, hahah kram

2008-12-28 @ 21:53:35
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Emmziie

Vill först bara säga riktigt bra blogg! Jag sökte om "knä skål ur led" på internet och trodde inte att det fanns en blogg om det .. så jag blev riktigt överraskad när jag upptäckte din blogg, blev helt som fastklistrad framför skärmen när jag läste om allt du skrivit. För mitt knä har också hoppat ur led eller luxerat som de heter med ett finare ord. Men vad är det som hänt med ditt knä? Min knäskål hoppade ur led när jag var på en fest för ca.3 veckor sen, det bara small till i knätt åh sen låg jag där på golvet, as ont gjorde de! så de var bara

att åka till akuten och där röntgade dom mig och då sa läkaren att det iallafall inte var nån fraktur på knäskplen, vilket kändes bra:) Men sen fick jag bara

åka hem och nu vet dom inte ifall att korsbander eller menisken har skadat eller i värsta fall gått av :/ men jag ska dit nu igen en dag innan nyår så dom får ta sif en närmare titt på mitt knä, fast sen läkaren får jag bara 20 min med så dom kommer ju inte hinna kolla så mkt :S men men.. går med kryckor nu iallafall åh bandage. men jag får hoppas på det bästa att inget är sönder eller av i knät.. Skulle kännas bra att liksom skriva med nån som förstår en eftersom man varit med om ungefär samma sak:)

2008-12-29 @ 02:14:40
Postat av: Emelie

Hihi okej :)

Det känns som om vi ser varandra överallt :)

2008-12-29 @ 10:24:32
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0