På besök i skolan

Som jag sa åkte jag upp till skolan och pratade med lite lärare. Fick veta att jag fick ett starkt VG på matte nationella så det blir ett VG i matte a. Jag är nöjd, speciellt eftersom jag gjorde provet proppad med starka tabletter.
Så pratade vi emd min engelskalärare och hon sa att jag låg över g ocg det va ingen fara att jag inte kommer klara kursen. Mamma va ju med därför jag fick höra sånt.
Så gick vi upp till lilla matsalen och pratade med min mentor. Han gav mig min skoltröja. Sååå snygg den är :D Lägger upp en bild på den när jag orkar.
Fick träffa Rebecca och Mathilda, mina favoriter idag också :) Tack flickor för att ni ställer upp! <3

Nu är det tv och så ska jag fota lite :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: anne

Du får då utstå så mycket elände!!! Jag hoppas så innerligt att det blir ett slut snart, en ung tjej ska inte behöva ha det så där!



Kram.

2008-12-18 @ 21:45:51
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0