Måndag

Läkarbesök idag. Kortfattat så har jag tydligen fått fel information av alla läkare som jag tidigare gått till (Inklusive hans kollega) så nu ska jag träna ännu hårdare (Tränade dagligen, nu ska jag öka till 3 ggr/dag + elchockar för att komma igång) så jag kanske kan opereras om 3-6 månader... Hmm, jaa... Aja, jag gör som han säger. Det skadar ju inte att träna, men man börjar undra lite när alla läkare ger olika bud. Och jag har tränat stenhårt, men han sa att det hade jag inte alls det.
Blev lite bråk där, jag satte mig på tvären när han sa att jag gjorde fel. Med tanke på att jag har gjort allt alla läkare har sagt till mig och lite till så kände jag att det va inte fair att säga till mig. Sen fick vi träffa en sjukgymnast som sa att elchocker medans man tränade va superbra och han tror att det kommer verkligen göra mycket, så min snälla sjukgymnast här i Åkersberga sa att dom kan låna ut en över julhelgen så jag kan börja direkt innan jag har hyrt min :) Toppen säger jag!

Sådär, nu har ni fått ett låååång inlägg om min dag.
Pappa kommer hem om 2 timmar, yeay! Så då blir det te och mackor. :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Shit du ska till Pelle Olerud på SÖS han och hans kollegor säger INTE olika saker. Kram

2008-12-25 @ 21:19:24
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0