Lördag

Eftersom pappa är i Malmö och bråkar med ett gäng små ungdomar som tror dom är nåt så fick jag följa med mamma till Sumpan och sälja smycken. Det gick bra, jag sålde mest! ;)

Pappa är ju som sagt i Malmö för det är en massa bråk där nere och dom kommer med olika bud om när han får åka hem. När dom ringde in honom sa dom att han skulle få åka hem idag, så har dom sagt imorrn, måndag, tisdag och tillochmed kanske onsdag. Jag hoppas han får komma hem imorrn eftersom Mikaela fyller år då. Sen vill jag ha honom hemma på julafton. Men vi får se, vi håller alla tummar.

Nu ska jag fortsätta kolla på Ernst och äta popcorn!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Elin ♥

Hoppas han kommer hem jul :D

2008-12-20 @ 20:58:41
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Jonna

alla tummar såklart:)

2008-12-21 @ 08:53:24
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0