Lördagkväll

Ytterligare vuxenpoäng till mig och min sötnos, vi har varit och storhandlat. Jag somnade direkt när jag la mig i sängen, sov en timme sen ringde Emil och frågade om jag skulle med och storhandla. Såklart kan jag hjälpa till med de kände jag och vi åkte och handlade.. Massa mat blev det, duktiga va vi!
När jag kom hem åt vi kräftor, mums, och nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Emil. Det kommer över lite folk så jag ska vara med ett par timmar iaf, mer orkar jag inte. Ska ju hålla igång i 14 timmar imorrn!!

Finns bilder från igår, fast dom är på Emils kamera ;) Dom kommer snart!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Aha! Du håller på att samla på dig pluspoäng!

Hi hi!

Ha en trevlig kväll nu!

KRAM!

2008-08-30 @ 19:26:03
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Hi hi! Du ska härdas! Du samlar vuxenpoäng. Då samlar nog jag barnpoäng. Nu tittar jag på AMIGO på ettan. VIDRIGT! Vad gör man inte för att hålla sonen glad...

Men snart ska han isäng. Då äger jag fjärrkontrollen! Hej svejs!

2008-08-30 @ 19:42:01
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0