Jaha?!

Vad har jag gjort som gör att du klickar mig? Jag har försökt få tag på dig hela veckan och när jag väl får tag på dig är du otrevlig och dryg, inte den jag känner. Så när jag påpekar de så säger du bara "Synd för dig då, hej då! *klick*"
Tack för den!

Nej, bara några timmar kvar till kräftskivan. Vi blir väl ett gäng på 20 st, förhoppningsvis mer. Härifrån blir det jag, mamma, pappa, syster och T som kommer. Det är bara pojkvänner som får vara med så vad som pågår mellan syster och T är rätt uppenbart nu. Dom är sååå söta tillsammans, hihi. Som jag sa häromdan till dom: "Att vara ung och nykär, det va tider de!" Och jag är 3 år yngre än dom. Hihi ;D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - newlywed <3

vad roligt! hoppas kvällen blir bra och att ni får några kräftor =)



håller helt med dig om det du skrev angående abort, även om man inte VILL ha barn just då, eller är redo, får man faktiskt ta sitt ansvar. Alla vet väl att det kan hända om man har oskyddat samlag =)?



kramis

2008-08-16 @ 16:32:53
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0