Gårdagen

Åkte in till stan igår, gick av där jag skulle... Men vart skulle jag sen? Frågade mig fram efter först rätt väg, sen till Balettakademien. Och snart stod jag där, framför den maffiga byggnaden där varje tisdagkväll kommer spenderas. Frågade i receptionen vart jag skulle och lyckades på nåt vänster hitta omklädningsrummet, där träffade jag två superrara tjejer som också skulle gå i den gruppen.
Sen va det dags för det jag har längtat efter i 9 månader. Att få gå en danslektion.
Det började med en lång uppvärmning som fick mig att storkna, sen va det lite övningar för att bygga muskler. Efter det körde vi diagonalen och koreografi.
Efter lektionen kastade jag mig ut i regnet och tog första bästa bussen ner till stureplan och där ta mig till Danderyd. Hann med sista direktbussen hem.

Idag känns det i varenda muskel att jag körde hårt igår. Träningsvärken är inget jag kan undvika känna just.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Anonym

:) vore ju kanon men nu e jag ju student så hur skall jag lösa det?? haha

2008-08-27 @ 18:22:05
Postat av: caroline

ja du eftersom jag är student så får jag la avvakta med personlig kock kan jag tro

2008-08-27 @ 18:28:40
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: Kattis

Sorry, jag gillar din blogg jättemycket.

Puss

2008-08-27 @ 19:06:34
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :) och du är en grymt rolig tjej ;D

2008-08-27 @ 21:24:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0