Blää!

Så känner jag just nu. Jag hatar när folk är arga på mig utan att jag har en aning om varför, jag går runt och spekulerar. Försöker komma på vad som kan vara orsaken, men inget stämmer. Inget jag har gjort senaste veckan kan få någon att bli så arg på mig. Men man vet aldrig vad folk säger...

Man kanske ska ta en dusch, piffa till sig och njuta av att ha fixat till sig. Nu börjar mitt nya liv, mitt liv ska vara glatt och kul. Folk som gör mig glad och inte drar massa energi från mig. Folk som uppskattar mig och inte utnyttjar mig.
Så ska jag tänka mer på mig själv, ta mig tid att faktiskt platta håret lite oftare, sminka mig lite oftare. Ta mig tid att ge mig själv manikyr och pedikyr.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Ja, man ska hålla sig undan energitjuvarna.

Puss

2008-08-17 @ 15:01:30
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0