Måndagsbarn

Haft en bra måndag? Min måndag började bra, med min underbara pojkvän vid min sida. Gänget (Storasyster, Lollo och M) kom hem kl 3 inatt. Jag var vaken då, vaknade halv 3 av att M inte kommit "hem" än.

Det är sjukt hur jag i början inte kunde sova med honom och nu kan jag inte sova utan honom.
Älskar att få somna i hans armar, känner mig så trygg och så fort han släpper taget om mig vaknar jag. Då piper jag till och han kramar om mig igen så somnar jag och sover som ett barn. Och nu har vi sovit tillsammans 5 av 7 nätter senaste veckan så jag hade lite problem att somna igår.

Vi hade svårt att gå upp, men till slut kom vi upp och han körde mig till skolan. Skoldagen flöt på bra och det hände inte så mycket intressant. Hade friidrott på IP idag, duktig som jag är sprang jag massor!!! Jag är stolt över mig själv. Så jag åkte hem och unnade mig själv 2 donuts, tihi. Sen somnade jag ett tag.

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla runt innan jag, mamma och ev någon annan tar en kopp te och pratar innan sängen kallar.

Hur har din dag varit?


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: evelina

man vänjer sig verkligen snabbt vid varandra =) jag sover ganska dåligt brevid f men ändå vill jag inte sova utan honom haha!

vi gifter oss på vår 3 åriga förlovningsdag, det datumet betyder mest för oss så det ville vi ha som bröllopsdag, och endast det =)

kram

2008-04-28 @ 20:51:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Kattis

Ledsen att det inte blev någon te. Jag somnade ifrån det.
Men är man uppm kl. 5 så är man trött kl 21.
Puss

2008-04-29 @ 08:24:12
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0