I relly love you

Oj vad trött jag är nu, skulle hur lätt som helst kunna somna direkt. Men jag måste hålla mig vaken några timmar till!
Dagen började bra, jag och M gick upp i tid och jag fick i mig en stadig frukost vilket va bra eftersom jag skull skriva nationella på morgonen. Det gick bra det också :)
Sen hade vi inga lektioner förutom den sista, så jag satt i centrum och åt glass och solade.

Nu har jag och syster ätit mat och jag ska snart ta och städa upp i köket. Väntar fortfarande på samtal från Obscen... Och jag är nyfiken!!!!

Imorgon är det lifestyle mässa, någon Vecko revyn sak, hoppas Amanda bestämmer sig för att hänga med mig för jag vill inte åka själv..

Nu ska jag ta ner datorn till köket, sätta på musik på högsta volym och städa.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: steffie

You go girl :P fett duktig som ska städa, det borde jag också göra :) Det va jätte mysigt med våra lilla pratstund idag, det var länge sen.. de va kul :) ha så kul i helgen darling :)
kramar

2008-04-24 @ 19:03:39
Postat av: Therese J

Bara för att jag känner mig efte nu becca så tänker jag kommenter varenda inlägg du har i hela din blogg nästan:) få se hur mkt jag orkar (A)

2008-04-24 @ 20:34:41
URL: http://blogg.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0