Barnsligt

Jag är just nu lite irriterad på att tre tjejer i min skola (parallellklassen) kom fram och störde mig och M när vi satt i centrum och pratade för att fråga om han kunde köpa ut cigg åt dom och när han sa nej fortsatte dom att tjata.
Så när jag träffade på en av dom senare sa jag att dom störde oss när vi pratade, jag sa det så trevligt jag kunde.
Idag kommer dom andra två fram till mig och kallar M för mesig och ful.
Bara för att han inte ville bryta mo lagen genom att köpa ut. Blir så sur på att man måste bråka, eller att vissa söker "offer" att bråka med. Men eftersom jag är mognare tänker inte jag fortsätta, jag vet bättre själv om hur M är.
Tycker bara det är trist att tjejer jag va vän med förut inte kan låta mig vara.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: hmm

såna tjejer visar bara tecken på osäkerhet och att dom vill jävlas för att vara balla inför sina kompisar. Dom kanske har stört sig på nått hos dig tidigare och nu tar dom ut sin rätt på dig och "M" , men det är riktigt omoget. Mellanstadie fasoner

2008-04-17 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0