Julen

Okej, nu ska jag berätta på riktigt om hur jag firade min jul.. :)

Julafton:
Vaknade och gick ner till mamma i köket med min julstrumpa och öppnade vad som fanns i den: Massa choklad och en liten blinkande julgran.. :P
Sen gick jag upp och degade i sängen tills gröten va klar. Då satt jag, mamma och syrran och käkade..
Sen satte sig jag och mamma, som vanligt, oss vid varsin data fram till 2-tiden då vi gick upp på mellanplanet och kollade på tv, drack julmust och käkade skinkmackor. Sen kollade vi på Kalle :D Och sjöng med :P
Efter Kalle åt vi julmat... Massa julmat.. Massa god julmat... Ja, ni fattar!
När vi hade käkat klart och diskat va de julklappsöppning.. Jag fick leka "tomte" och dela ut alla julklappr.. Fick en massa fina saker. :) Orkar inte säga allt nu...
Efter julklappsöppningen spelade vi vårat nya alfapet som jag och mamma gav Mikaela och pappa... Fast egentligen va de jag och mamma själva som ville ha de...
Efter alfapet gick mamma och pappa ut med hundarna och Mikaela drog ut med några kompisar, så då va de bara jag hemma.. Låg och kolla på tv ett tag.. sen satte jag mig vid datan igen.. Sen tv igen.. Sen sova :)

Juldagen:
På dagen gjorde vi inte så mycke.. Spelade alfapet och tog de lungt..
Sen på kvällen så drog jag till Kir och umgicks.. Sen gick jag hem och sov.

Annandagen:
Gick runt och degade heeeeeela dagen!!! :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Rickard

låter lugnt och skönt (:

2007-12-28 @ 11:04:30
URL: http://rkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0