New job.

Jaha, då har man tackat nej till jobbet som ligger 50 m bort för ett jobb i stan. Fast det är jag grymt nöjd med.
Fort gick de. I söndags sa Emil att jag skulle komma in och söka. På måndag lämnade jag in cvt och vi tog intervjun direkt. Tisdag blev provjobbsdag och igår så jobbade jag min första "riktiga" dag där. Imorrn skrivs anställningsbevis och jag är såååå nööjd med mitt nya jobb.

Dock inte nöjd med sömnbristen som blivit nu. Men ikväll är jag ledig och kan ta igen lite sömn (Började redan nu på eftermiddagen). Nej, tillbaka ut på baksida och pussa på mina hundar och mina föräldrar som jag knappt ser längre. Behövde bara ge er lite kärlek först. Lots of love!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0