Söndag

Gårdagen va lugn. 80 bokade och några spontana blev de. Två olika sittningar, men trots de va de inte speciellt stressigt.
Jag fick servera champange och presenterade mat för första gången! Dock va de bara en sorbet så de va enkelt, men de är alltid nåt. Idag ska jag sitta och plugga menyn ännumer, måste lära mig allt så jag kan få göra mer. Lite segt att bara putsa till slut.

Efter praktiken gled jag förbi och hälsade på Josefin som är en duktig kvinna och jobbar ;)
Sen till tåget där jag träffade Robin och så visade sig att Erik körde så vi fick åka fram med honom.
Fick sluta 23 istället för 24 så vid 1 va jag hemma och fick i mig lite att äta innan de va dags för sängen.

Vaknade 12, sååå skönt! Snart kommer mammas gamla jobbarkompis med sin man och lilla bebisen. Jag hoppas på kaffe, fika och kel med lillen. Sen är de bara att packa alla saker för veckan. Kommer bo ännu mindre hemma den här veckan.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0