God morgon!

Jag väcktes av att Fiafluff ringde mig och va överlycklig att hon hade telefon igen. Mutter fick hon till svar och att jag börjar 4 idag så jag ringer henne när jag vaknar. Sen ramlade de in sms och pappa kom in och pratade med mig.
Allt jag ville säga va "Kl är 8 och jag kan sova i 3 (!!!) timmar till, låt mig göra de!!" Men de va för sent. Jag va uppe och fick ta hand om hundar och mata mig själv.
Blev ett besök på vågen också, måste kolla hur min viktkurva ser ut nu när jag går ut på praktik. Sist gick jag ner 5 kg och byggde massa muskler. Får se hur det blig den här gången.
Nu ska jag duscha (Orkade aldrig de igår) sen stryka klart och packa ner de sista i trunken. Sen innan 1 åker jag in till stan och möter min underbara moster för att få en nyckel till porten och efter de beger jag mig till kungsträdgården (Som är så fint att gå igenom) för att virra runt där efter personalingången.

Men nu: Dusch!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0