Mysiga sms

Jag har sparat några sms som gör mig glad på min mobil. Så när jag är lite nere så läser jag dom och får genast ett leende på läpparna.
Tänkte bjuda er på några st :)

Från: En kompis med sjuk humor ;)
SMS: Hej Bodil. Vill bara önska dig en riktigt god påsk och en bra start på 1987 här från altzheimer hemmet. Kram från fester Rune!
Förklaring: Kan få några såna här sms från honom då och då. Alltid lika kul ;)

Från: Grabben
SMS: Din lilla buse :)
Förklaring: Blir bara glad av de här smset, litet och sött

Från: "The new guy" Haha ;)
SMS: Haha, sluta :) Du vet att jag tänker på dig ändå :) <3
Förklaring: Såna här söta sms får jag från honom flera gånger om dagen. Har sparat flera sms han har skickat :)

Det här är 3 av mina favoriter. Finns dock många mer :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0