Året som gått 3

Hösten, den underbara hösten har vi nu kommit till :)

September
Jag fortsatte jobba på. Vi åt kräftor och satt ute i vårat lilla tält på helgerna. Obscen hade premiär och för första gången stod jag i sminket (Numera mitt favoritställe!). Jag började på praktiken! :)

Oktober
Han svek mig bara mer och mer och jag började inse vilket as han egentligen var. Efter en vecka med allergiska reaktioner böt jag från kök till servering på praktiken. Ett val som jag är supernöjd med, för jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv som jag hade på F12 med serveringsgänget. Jag önskar jag kunde hoppa av skolan och börja där istället. Jag fick uppleva fantastiska saker. Minnen för livet säger jag bara!

November
Jag började festa mer. Va ute för första gången på krogen där jag träffade vänner för livet. Fan, mina flickor (Och en och annan pojke) är dom bästa. Jag insåg att mina vänner är allt, mer än pojkar. Mina vänner är Kärlek!
Jag ansökte lite på skoj om att få mönstra och i vår kommer dom kalla mig till mönstring ;)
Svågern fyllde 21 och vi fick träffa nästan hela hans släkt för första gången.
Jag åkte ambulans för första gången. Besök på akuten blev de några gånger tills jag lärde mig hur jag skulle hantera mat och vart jag kunde äta. Dock är jag alltid prio ett så jag slipper sitta där i timmar.

December
Det känns som en av dom bästa månaderna på året. Julborden va gryma, jag va mer ute på krogen med mina fantastiska vänner, jag träffade Grabben. Skolan flöt på och jag va lyckligare än någonsin. Syster fyllde 20 och julen va toppen! Julafton spenderades med nära och juldagen spenderades med kära ;)
Grabben charmade mig totalt! Och nyår spenderades med mina underbara föräldrar!

Året har varit toppen. TACK ALLA SOM GJORDE 2009 GRYMT! 2010 ska bli ännubättre!!!!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0