Ledig!!!

Åååh, vad de är skönt att vara ledig. Jag ligger i sängen och bara njuter av att kunna ligga här hela dagen om jag så vill de.
Gårdagen gick enormt bra. En av dom bästa sittningar vi har haft känns de som (Förutom städningen där folk va trötta och sura, men de förstår man efter en lång dag)
Jag körde ett långbord på 11 pers. Gick riktigt bra, ungarna vid de bordet va såå söta. Speciellt en som sprang runt på kursgården och ville bli jagad. Hans pappa sa tillochmed okej till att jag fick ta med honom hem. ;)
Fick sjuss hem av Elinn i hennes nya bil och pappa mötte mig i dörren med mackor som han hade fixat. Han är så snäll :)

Idag väntar en lugn dag, tänkte städa, stryka och tvätta så de är klart till helgen. Sen kanske övertala pappa att vi ska ta tag i att lämna in min mobil på lagning :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: MUFFINSMARTIN

Vilken stad är det du bor i nu igen? :D

2010-02-26 @ 12:01:37
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0