Torsdag

Inte vilken torsdag som helst, min pappas födelsedag! Eftersom herrn jobbar hela dagen så får han och jag fira med en lite middag ikväll. Kanske ska säga att vi ska äta ute? (Sushi!!)
Tvättade tatueringen själv idag också! Har fått en skorpa på så nu är jag på steg 2 vilket är lättare att fixa själv.
Gör inte lika ont att röra den, kanske för att mamma tar i lit mer än mig?

Imorrn är det fredag också! Wiihooo, det betyder The Bridge för min del med många vänner som ska komma förbi och säga hej. Så fina dom är som kommer och stöttar mig på min första kväll :) Innan ska jag till min lilla Josefin och fira hennes födelsedag. Hon blev hela 20 år i tisdags!! :D Mysa med tjejerna innan jag åker till Bron och firar en bekant som fyllde år igår. Många födelsedagar nu!!

Nej, nu blir de majskolvar och tv med mamma :D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0