Torsdag

2 i serveringen och nästan 40 gäster.. Trodde verkligen inte det skulle gå så bra som det gjorde, tack vare hjälp från köket såklart. Dom va så duktiga och sprang ut med mat och in med disk.
Är inte dåligt trött nu, men jag ska inte sova nu för då kommer jag omöjligt kunna somna ikväll.
Ska ta och plugga istället... Snart... Eller nåt.. Haha, jag hatar att plugga. Så segt, speciellt när man är trött.
Tur att man är född läshuvud och memorerar saker rätt bra (Tyvärr inte alltid rätt saker).

Men först ska jag måla naglarna!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Sv ; Ja, men det låter bra de :) Vi kan ju höras imorgon eller något :) <33

2009-11-19 @ 17:47:55
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0