Lite mer sömn tack?

Även om jag sov så mycket som jag brukar va jag fortfarande trött när jag gick upp i morse.
Blev en lång jobbdag med en kort rast och för lite mat. Eller ingen mat lättare sagt. När man väl skulle äta va det fullt upp. 120 gäster skulle ha sin mat.
Jag gjorde tomatsallad och hummus till idag. Så la jag upp förrätter och hjälpte till att få ut varmrätterna.
Jag älskar jobbet och mina jobbarkompisar är bäst. Gud va kul vi har. Skrattar, sjunger... Ja, och lagar mat däremellan ;)

Idag hade jag matlagningsprov. Gick jättebra och både jag och läraren va nöjd med min insats.
Det enda var att jag klantigt nog fick kokande olja på nästan halva handen sista timmen... Hade en ispåse bredvid mig så fortsatte jag jobba.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blir grillat. Mums!
Blir lugn kväll eftersom jag ska vara på jobbet 9 imorn.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0