Första lunchserveringen avklarad

Idag hade vi första lunchrestaurangen. Lite nervöst, men det va kul och gick bra. Kockarna från kursgården va och åt.. Dom tyckte det va jättegott och vi va duktiga så det är positivt iaf ;)
Jag och Robin skötte fisken i varmköket. Stekt rödspätta med tornerad potatis och skirat smör. Robin råkade skära sig i fingret och kunde inte göra nåt för han bara blödde. Så 1,5 timme innan gästerna kom så fick jag klara mig själv... Fast min lärare hoppade in och hjälpte mig och jag blev klar i tid.

Är helt slut nu. Åt och sen la jag mig och sov 1 timme när jag kom hem och nu sitter jag och väntar på middagen.
Bara 2 skoldagar kvar nu och imorrn ska jag till sjukgymnasten och träna :D


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Fru Evelina

hej sötnos!

vi flyttar till djupaste småland - eksjö =)



allt bra med dig?



kram

2009-01-21 @ 22:15:20
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0