Lördag

Hej på er!
Igår så hade vi servering i skolan hela dagen. Vek servetter och läste om dukar och så.

På eftermiddagen va det tid hos optikern. Jag har varit envis och sagt att jag ser visste, men nu börjar det bli riktigt suddigt på långt håll. Det visade sig att jag är närsynt och behöver glasögon. Tur att det finns mycket snygga bågar och linser.
Bästa optikern hade jag också, riktigt rar och vi pratade om jag skulle ha linser eller glasögon. Och vi kom fram till en bra lösning.

Sen va det teater. Min lilla prinsessa Meg va där. Så jag kidnappade henne under kvällen.
Idag är det 2 föreställningar och jag ska hjälpa till på ljudet under den första. Ska bli riktigt kul att lära sig nåt nytt!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas & Marie

Du har ett Valentine´s kort att hämta hos oss... http://jomari.se/2009/02/14/happy-valentine%C2%B4s-day/



//Jonas & Marie

2009-02-14 @ 13:58:18
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0