Ja må dom leva!

Igår firade vi Lollo och Fredrik. Jag mötte upp Fanny så gick vi till det röda huset där festen ägde rum. Majoritetet av gästerna va från klassen och så va de några utomstående.
"Jag har aldrig" och "Saning eller konka" gav många skratt och mycket kärlek. Kunde inte be om en bättre lördagkväll. Synd att man behövde åka hem så tidigt...

 
"Fjortis-bild"... Nej, men de va meningen att få på folket inte på alla burkar som står där..


Rasmus och Sandra


Elinn och Calle posade lite


Jag och Henke va inte sämre vi.


Rasmus ville vara med på ett hörn....

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: fanny

det var kul! haha "jag har aldrig" och "sanning och konka" var rätt interessant, haha:) synd att du var tvungen att gå så tidigt!

ja vi ses imorn! :)



2009-08-23 @ 16:29:26
URL: http://finallyapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0