Onsdag

God morgon på er! Blev en dålig uppdatering igår eftersom jag hade annat för mig efter skolan.
När vi hade skrivit vårat lilla prov åkte jag till min moster och lämnade mina saker och pratade lite skit innan jag åkte till bion. Vi såg Patrik 1,5. Skitbra!
Efter bion åkte jag tillbaka till moster och vi gick ut på en grekisk restaurang och åt.
Efter middagen åkte jag och dansade.

Nu ska jag fixa mitt hår och sminka mig innan skola, vi har skolfoto. Annars skulle jag aldrig fixa mig för att stå i köket.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Du kmr bli super snygg på skolfotot ! :D

2008-10-08 @ 08:43:27
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: elin

Åh den filmen vill jag se! :)



Lycka till på skolfotot - jag har alltid hatat såna när man gick i skolan! :)

2008-10-08 @ 10:14:36
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0