Tisdag

Galapremiären igår va superkul. Lägger upp bilder och berättar när jag kommer hem!

Nu sitter jag i skolan, första dagen utan kryckorna. Jag kämpar på, har väl inte så mycket mer val. Igår kändes det som att min klass har tröttnat på att hjälpa mig. Så det blir bara mer värktabletter nu. Kanske därför jag är dåsig och seg.
Och gråter gör jag ju hela tiden. Mest av smärta.
Usch vad jag klagar, men just nu behöver jag de.
Men idag är det en dag närmare operationen! Hur många dagar som är kvar vet jag inte, men det är en dag mindre än igår!

Ha en bra dag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas

SVAR: Ohh, vad kul... vad var det i goodiebagen då? NYFIKEN

2008-11-11 @ 09:10:34
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0