Onsdag



Sara, eftersom du inte lämnade någon mail eller bloggadress så får jag svara här.
Det finns många som har det värre än mig, det är helt riktigt. Men jag har väldigt ont. Mitt knä hoppar ur led så fort jag tar ett steg. Jag tar 6 Citodon om dan. Det är rätt mycket.
Jag kan inte hämta vatten till mig själv, jag kan inte sätta på mig mina skor själv och det finns en hel lista av saker min familj måste hjälpa mig med.
Just nu har jag ont, och jag har all rätt att klaga. Jag tror att om någon annan va i min situation just nu skulle den känna samma sak.
Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill. Det är valfritt att läsa.
Vill du säga något mer kan du maila mig.
Ha en bra dag!



Sådär, tillbaka till någon mer positivt.
Va på magnetröntgen idag. Det gick bra. På hemvägen svängde vi in till OT-centret för att fixa med mitt knäskydd. Jag har tappat så mycket muskler att ortosen blev för stor. Så dom sydde in den och nu känns det som att den sitter fast igen.
Jag va så trött och sliten när jag kom hem att jag la mig och sov.
Så nu är dett fullt med djur och människor i min säng. Mamma och Troja har krypit ner här med mig.

Nu ska jag mysa lite med dom!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Puss på dig!

2008-11-19 @ 18:14:37
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anne

Jaha, är det någon som menar att du inte ska klaga... Hur okänslig och oempatisk får man vara!?! Det är knappast någon som varit med om särskilt mycket själv som brister så totalt i medkänsla. Morr!



Mys på med mamma och Troja! Vår dotter (15 år) är inte mycket för att mysa så där, men egentligen har hon aldrig varit det. Som baby hittade hon sin egen tumme, litet äldre hade hon sin "gos" (snuttefilt) och hon var så tillfreds med det. Litet trist för en som mamma, men jag får krama grabbarna i stället! :)

2008-11-19 @ 18:48:17
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Nettan

Man kan ju undra vad Sara över huvudtaget gör här om hon inte klarar att läsa om din smärta i DIN blogg?



Jag är idag 36 år och har sen jag var i 14-årsåldern lidit av migrän MINST en gång i månaden (med biverkan att jag kräks kraftigt), ofta 2-3 ggr/månad och när jag var gravid 4 dagar i VECKAN. Smärtan förlamar och förstör, den gör ens liv till ett rent helvete. Man kan inte fungera och människors oförmåga att sätta sig in i smärtan gör inte saken lättare... "Men vad då lite huvudvärk är väl inte så farligt!" Nej inte om den är på tillfälligt besök, men att timme ut och timme in plågas av smärtan kan knäcka den starkaste.



I alla fall vad jag ville säga var att inte bry dig om andra människors okunskap och brist på empati!



Kram! Håller tummarna för att de snart ska ge dig svar och behandling!

2008-11-19 @ 21:30:37
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0