Fredag

Mådde så dåligt igår att jag inte orkade med datorn. Va hemma idag igen, och tur va väl de då jag fick dåliga nyheter idag. Det ser inte ljust ut med läkartid. Verkligen inte.

Jag orkar inte det här längre, jag orkar inte gå så här i flera månader. Det är mitt liv det här, jag är en människa. Jag är en tonåring som inte kan gå i skolan, jag kan inte vara ute med mina kompisar. Jag kan inte göra nåt en tonåring gör.
Jag kan inte ens ducha utan hjälp. Jag är rädd att vara ensam hemma, tänk om jag ramlar igen. Igår när jag ramlade gjorde jag illa knät rejält. Tänk om min mamma inte skulle varit hemma då?
Jag orkar inte det här längre....


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0