Resan

Allt började med en bussresa på över 2 timmar och sen ett byte av buss till en buss som vi åkte i 30 minuter.
Vi kom till nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter och där fick vi en liten paus och gick och handlade godis innan vi tog färjan över till Gräsö där vi sen åkte med båt till Rävsten.
Första dagen tog vi det mest lugnt och badade lite bastu och grillade korv. Sen satt vi på kvällen framför brasan och sjöng lite innan vi förflyttade oss in en av stugorna och spelade spel.

Dag 2 hade vi en trekamp och fick skjuta luftpistol, vilket va grymt, resten av dagen blev det bara chill. Jag, Amanda och Hanna drog ut med en av båtarna och satt i solen och åt kakor och bullar. Kvällen blev också lugn och jag gick och la mig hyffsat tidigt. Vissa stannade uppe hela natten...

Idag så gjorde vi inget förutom att städa och packa. Resan hem va ganska rolig, om man bortser från den svettiga bussresan där bussen va nästan full av folk tillslut. Vi fick en liten lunchpaus på det där stället jag inte kommer ihåg vad det heter och där skaffade jag, Julia och Felicia oss nya vänner som va lite knasiga. Men väldigt trevliga.
Roligaste va ju Julias jämförelse på våra städer:
Killarna: Vi har faktiskt 2 hotell och 1 vandrarhem här!
Julia: Vi har en anstalt, det är ungefär samma sak.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

låter som ni hittat på mkt skoj =) var låg det för nån stans?



kram

2008-05-28 @ 20:46:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0