Hjärtesorg

Det där va sista gången du gick ifrån mig. Det finns inga mer chanser för dig. Inte en enda. Det här gången ska jag stå på mig. Jag ska radera ditt nummer och aldrig mer titta på dig. Jag vill inte ha nåt med dig att göra, bra att du lämnade det sista du hade kvar av mig.
Jag ska stå på mig. Aldrig mer ge dig en till chans. Jag gav dig chans efter chans, jag var förblindad av kärlek.
Nästan varje dag grät jag för dig och kände mig värdelös. Men jag inser nu att jag inte har gjort fel.
Jag älskar dig för att du gav mig den glädjen jag har haft i 3 månader (Ja, minus 2 veckor där då)
Men jag hatar dig för att du lämnade mig i ovishet.
Tack Micke (Mr X) för att jag fick dela 3 månader av mitt liv med dig, dela min kärlek med dig.
Jag är glad att vi försökte igen, för det har lärt mig mycket!

En ledsen Rebecca som fortfarande har hoppet kvar.

För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar
För den som älskar
Kommer kärleken på nytt
En längtan kommer växa
När bitterheten flytt
(Från Shirley Clamps "För den som älskar")


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: emmich

glad midsommar!:)

2008-06-20 @ 19:09:52
URL: http://emmiich.blogg.se/
Postat av: Kattis

Min lilla skruttunge.

Tyvärr är det några såna törnar man går på i sin ungdom.

Man blir visare varje gång.

Kram o puss!

2008-06-20 @ 19:14:13
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0