Buzzador

Jaha, nu har jag blivit anmäld till min första buzzador kampanj. Skoj skoj! Jag ska testa ljudböcker i mobilen, känns som en perfekt grej nu när man litter ute och solar. Och jag jobbar. Får vi se hur det fungerar. Jag kommer självklart hålla er uppdaterade om det där. Kommer ha fri tillgång till hur många ljudböcker jag vill i 1 månad.
Mamma, ska vi inte ta och bila genom Sverige?

För att bli medlem så går ni in på länken här och fyller i alla era uppgifter. På sista sidan ska man fylla in användarnamnet på den som värvade en. Där skriver ni Palmquiist.

 

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: E

svar : okejs, min vecka har varit ganska lat. Okej, jag frågar henne . (=

2008-07-05 @ 11:35:01
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det ska jag också göra :D

Buzzadorkampanjen alltså

2008-07-05 @ 14:16:28
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0