Morgonstund har guld i mun

Det blev sängen igår, först samtal med syster och T på framsidan. Jag är glad att jag har min syster, och T. Dom är underbara! Stöttande och snälla, och kommer med svar på tal.

Jag vaknade för inte så länge sen, ska kolla med Jenny om vi skulle ses idag. Annars får vi ta det imorrn. Nu är det bara några få lediga dagar kvar. 4 st, eller 3,5 då. Halva dagen har ju nästan gått.
Jag är så exalterad, det ska bli så sjukt kul med ny skola och ny klass. Jag, Rebecca, Viktoria och Matilda... Vi kommer göra skolan osäker. Julia får vi inte heller glömma!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonna

Godmorgon sötnos! har du ändrat i bloggen? snyggt!

2008-08-17 @ 13:54:44
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Kattis

Det blir gryta till middag. Alla äter hemma plus T.

2008-08-17 @ 15:02:07
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0