:/

Åååh, Jag vet inte!
Okej, jag vet inte vad jag ska göra när jag sitter brevid dig.
Jag vet inte vad jag ska säga, göra eller nåt!
Jag vet inte hur jag känner, jag vet inte vad jag vill..
Jag vill bara vara. Bara vara i stunden, men du förstör det...
Alltid!

Varför är det så svårt för dig att förstå att jag behöver tid. Jag behöver tid att läka, att bli den jag var.
Du har svikit mig flera gånger, ljugit och manipulerat. Och nu tror du att jag ska kunna lita på dig igen.
Visst vill jag kunna lita på dig, men det är inte lätt.
Det är en sak du måste förstå. Det är inte lätt.
Mitt liv är inte vad det var innan du började. De va helt annorlunda.

Det är inte att jag inte tycker om dig,
Jag älskar dig! Mer än nåt annat, men dom känslorna som fanns innan vet jag inte om dom finns kvar.

Ge mig tid att läka, ge mig tid.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0