Hard work, work, work.

Ännu en underbr jobbdag. Fantastiskt att man kan gilla sitt jobb så mycket.
Kl 7 öppnade jag och Anette affären. Eller vi började.. Plocka och fixa i ett par timmar innan vi som började tidigt åt frukost tillsammans. Riktigt härligt sätt att starta jobbdagen på.
Sen va de sitta i kassan och plocka upp frukt...
Efter lunch kom stora leveransen... 22 vagnar och pallar propade med varor kom. Så där va man sysselsatt.
Jag hade iaf roligt sällskap. Natalia, Otto och Jeppe. Haha, klockrenast va när jag och Natalia stod och pratade med Otto som satt i kassan och så kommer Jeppe smygandes och kastar en boll på Otto... Sådär håller vi på på jobbet ;)

Nu ska jag sova.. Okej, inte än. Men nästan.. Helt slut nu! 

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0