Kväll

Fotograferingen gick bra, kallt dock. Det blev inte Lisa utan Martin va med oss. Vi va ute en timme och fotade. Under tiden kom Lotta och va också med.
Efter att vi hade tagit dom bilder vi skulle latjade vi lite. Så fort jag har fått bilderna lägger jag ut dom :)
Tog inga bilder själv, hann inte de.

Sitter just nu med chips och cola. Riktigt härligt.
Tror jag ska krypa ner i sängen också, värma mig.

Nu börjar Sjukhuset. Jag har som min mor en grej för sjukhusserie, undra vart jag har fått de ifrån? ;)
Måndagar är en riktigt bra dag med sjukhusserier. Först sjukhuset sen cityakuten lite senare. MYS!

Vad gör du ikväll?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

Sv ; Jag veet :D

2008-10-20 @ 19:32:09
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul med lite bilder sen! :)



Jag är oxå en sucker för sjukhus serier, kanske beror på att man är inom vården själv :D

2008-10-20 @ 19:43:05
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0