Samtal med moster

Måste bara berätta att alla i min familj är lite knäppa, ett bevis är min moster idag.
Pratade med henne i telefon idag om mitt CV och så ropade mamma till henne att dom ses imorn. Tror ni inte min moster är så dum att hon skriker i telefonen till mamma... Kanske inte så smart, som tur va så hörde mamma.

Sen så snackade vi om att min lön har blivit fel.. Har fått betalt för 4 timmar (+ nåt skummt tillägg så jag får dubbelt lön för dom timmarna) fast jag ska få betalt för 12 timmar... Mera pengar kommer snart :D

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Men hallå!
Hon hörde mig och ville ju svara.
Ska skvallra att du skrev om henne i bloggen!! :-)
Men hon var snäll som gav dig dubbelt betalt!?
Puss

2008-03-12 @ 17:15:08
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0