Perfektion

Kvällen har varit underbar. Mina släktingar och lite vänner har varit på en härlig middag som min far och min mor lagade. Italienskt tema blev det.
Vi firade min födelsedag sådär lite i förväg (Oh well, vad är väl 10 dagar kvar som barn)

Presenterna då?
2 presentkort på H&M (Shopping!!!)
Pengar (Tattoooo!!!)
Ljus och ljuslyktor
En flaska mousserande
En cider
Shampoo och balsam
En kosta boda vas

Och min nya kärlek här i livet (Sorry Gerard Butler och alla snygga bartenders där ute): Ett Thomas Sabo charmbracelet. På måndag blir de att köpa berlocker!! :D Och shoppa loss i övrigt.

Grym kväll och nu ska jag lägga mig med foten i högläge och njuta av morgondagens totala ledighet!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0